الاثنين، 4 يناير 2010

محمد منير يغنى للزمالك "أقر أنا المذكور أعلاه .. المشجع للنادى إياه"

أقر أنا المذكور أعلاه .. المشجع للنادى إياه 
بإن النادى بتاعى زفر .. من كتر تشجيعه باتقهر
لا عمره عرف ولا عمره قدر .. يفرح قلبى وانا معاه
أقر أنا المذكور أعلاه .. المشجع للنادى إياه

كل هزيمة بتيجي عليه .. بتعصبنى أكتر فيه
آخرتها مع النادى ده إيه .. معيشنى فى عذاب وآه
أقر أنا المذكور أعلاه .. المشجع للنادى إياه

إنى عشانه لسانى إتخرس .. م الأهلى والجيش والحرس
جسمه منهم بجد إتقرص .. وانا باعانى كمان وياه
أقر أنا المذكور أعلاه .. المشجع للنادى إياه

غلطتى إنى دماغى حجر .. شجعت نادى مالوش قدر
مين يرحمنى منه يا بشر .. دانا فعلا هاطفش من دى حياة
أقر أنا المذكور أعلاه .. المشجع للنادى إياه

هناك 9 تعليقات:

  1. حلوه ياريس
    حطلنا بتاعت عمرو دياب عارفها


    eslam

    ردحذف
  2. اللى هى بتاعة صعبان عليا يا زمالك؟
    لا انا احسن أألف حاجة من عندى تبع عمرو دياب
    بس عامة هابقى أشوف يا سولوم
    ;)

    ردحذف
  3. هههههههههههههههههههههههههههههه..يخرب بيت فقرك ياض

    ردحذف
  4. أى خدعة يا باشا
    إحنا فى الخدمة برضه
    :)

    ردحذف
  5. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  6. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف
  7. جامده كالعاده

    ردحذف
  8. كفاية .. حرام ..

    ردحذف
  9. مش بيقولوا إن الزمالك يمرض ولا يموت؟
    خلاص يبقى حلال فيه الضرب مدى الحياة
    :))))

    ردحذف