الأربعاء، 2 يونيو 2010

مدحت صالح يغنى مجددا للزمالك "توأم تانى" (إهداء من المدون العزيز مايكل محسن)

(الأغنية دى معبرة جدا عن الحالة النفسية اللى بيعيشها المشجع الزملكاوى الفترة الأخيرة وبتحللها تمام زي مقالة الدكتور النفسى محمد عبد الفتاح مهدى عن تحليل الشخصية الزملكاوية http://mahdyzone.jeeran.com/archive/2008/8/660592.html)

رافضك على حالك .. يا زمالك .. يا مهالك
أنا خايف أعيش يا توأم تاني
ده عالم فاني .. فيه لسه أماني؟
ليه الإعلام .. دايما فكسان؟
ليه الإعلام .. دايما فكسان؟
شمتان ف التاني

ده فريق غدار .. ونتايجه أذية
بتجن جناني .. تأثر فيا
إذا قلنا عميد
ده الأهلي حديد
ايه معنى حياتي
فينها بطولاتي
وده مش بإيديا .. وده مش بإيديا

فيه نحس شنيع
عالى وفظيع
بيني وبين نفسي
بين أملي ويأسي
بين دورى وكأسى
واللي غنيته ورويته ف الهوا بيضيع
وده مش بإيديا .. وده مش بإيديا

فريق الأهلي .. عزيمة ورجولة
وحسام قال لنا .. نحلم ببطولة
وآمال وهمية
بتعافر فيا
يفضل لي عذابي للسنة الجاية

وفي وسط الكاس واللخمة
أنا قولت يا أهلي الرحمة
راح مني كلامي
تاه حتى حسامي
ونقول من تاني
كداب يا زمالك
كداب يا زمالك

رافضك على حالك .. يا زمالك .. يا مهالك
أنا خايف أعيش يا توأم تاني
ده عالم فاني .. فيه لسه أماني؟
ليه الإعلام .. دايما فكسان؟
ليه الإعلام .. دايما فكسان؟
شمتان ف التاني

هناك 7 تعليقات:

  1. ايوه كده يا وديع ...اقصد يا امير

    ردحذف
  2. بااااااااااااااااااااشاااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  3. ألف شكر على تعليقاتكم يا جماعة
    :)))))

    ردحذف
  4. عايزك تنشط معايا البلوج يا جنرال عشان نرجع أيام زمان
    :)

    ردحذف